Wie wij zijn

Anasha van Tooren

Ik heb als kind lang geworsteld met de vraag wat ik ‘later’ wilde worden. Uiteindelijk bleek mijn passie en talent te zijn, om mensen bij elkaar te brengen. Ik ga in gesprek -met de werknemer én de werkgever- om uit te zoeken wat hen drijft, waar ze goed in zijn, wat ze leuk vinden, wat energie geeft. Die informatie gebruik ik om de juiste mensen aan elkaar voor te stellen. Mijn kracht zit vooral in mijn vermogen om te kunnen luisteren en interpreteren wat wel en níet wordt gezegd. Ik heb plezier in wat ik doe. Mijn overtuiging is, dat mensen die doen wat ze leuk vinden, dit met zoveel overgave kunnen doen dat ze grootse dingen kunnen bereiken. Wat ik wil voor de mensen met wie ik samen werk is “het grootst mogelijke bereiken”!

Edwin van Noord

“Ik wil monteur worden, net als mijn vader.” Dat ben ik geworden, van LTS naar MTS naar hydrauliek monteur in de maritieme wereld. Aansluitend ben ik overgestapt naar het sales vak. Daar heb ik geleerd dat mijn oprechte belangstelling voor mensen de doorslag gaf. Een mensen-mens dus bij wie anderen zich snel op hun gemak voelen. Anno nu sleutel ik vooral aan organisaties in de rol van sparringpartner bij gesprekken en verzorg de back office van Anasha.nl. Men typeert mij als een goede luisteraar die hoort wat er wordt bedoeld, niet per se wat er wordt gezegd. Het plezier in dit vak is voor mij dat het écht mensenwerk is en wij het net even anders doen dan anderen.

Cor Huis in't Veld

Op mijn 18e ben ik het reclamevak ingerold. Ik werkte voor kleine en grote reclamebureaus. Aansluitend startte ik mijn eigen communicatiebureau. Mijn beschrijving is: no-nonsense creatief, multidisciplinair – ontwikkelaar van company branding, (winkel) websites, verpakkingen, vormgeven van social media en drukwerk inkoper. Ik zet woorden om in beelden. Voor Anasha.nl analyseer ik de werkgevers-communicatie van het bedrijf, bekeken vanaf de (arbeids)markt. Hoe is de tekstuele en visuele communicatie, hoe ervaren eigen medewerkers het bedrijf en hoe wordt het bedrijf door de buitenwereld -ook de consument of klant- ervaren. Hoe en op welke wijze is een bedrijf actief met social media. Op basis van analyses onzerzijds kan een communicatieplan worden voorgelegd aan de werkgever. Dit om het imago optimaal vorm te geven, met alle positieve resultaten van dien.